.
2910a8adb66b4acf86cdd74b5d4c527c

Profiel Patrick 64 en Paul 46

Beoordelingen 1

Beoordelingen

Beoordeling over Restaurant Bonaparte, Erpe-Mere

voor meer dan 2 jaar geleden gepubliceerd

Super vriendelijke mensen,warm ontvangst en natuurlijk het heel lekkere eten . Zeker voor herhaling vatbaar. een verrijking in ons leven , echt topie.
Reactie toevoegen Beoordeling rapporteren