Profiel Patrick 64 en Paul 46
| Beoordelingen | 1 |
Beoordelingen
Beoordeling over Restaurant Bonaparte, Erpe-Mere
voor meer dan 2 jaar geleden gepubliceerd
Super vriendelijke mensen,warm ontvangst en natuurlijk het heel lekkere eten .
Zeker voor herhaling vatbaar. een verrijking in ons leven , echt topie.