.
ec60d573a09145fc87d53d3969f4f195

Profiel Tom Janssens

Beoordelingen 1

Beoordelingen

Beoordeling over DIK PAK (IN 'T), Erembodegem

13 februari 2025

Helaas niet zo'n geweldige frituur, om het nog zacht uit te drukken. De naam van de zaak maakt al duidelijk dat je inderdaad best grote porties voorgeschoteld krijgt. Veel is echter niet hetzelfde als goed. De frieten zijn erg matig en het vlees is er vaak niet goed gebakken. Dit alles voor een niet geringe rekening. Het gaat er ook tergend langzaam vooruit, zeker op zeldzame momenten wanneer er eens meerdere klanten zijn. Wat deze frituur nog het meest onaantrekkelijk maakt, is de zéér onvriendelijke en soms ronduit onbeschofte bediening. De geafficheerde openingsuren worden ook helemaal niet gerespecteerd, vaak is het veel eerder gesloten dan aangeduid. Dit alles doet me altijd een andere frituur verderop op dezelfde steenweg kiezen. Jammer!
Commentaar schrijven Beoordeling rapporteren